Elementen van een post

Promotionele post

Videocontent van 20-60 seconden met als doel om onze opleidingen of events te promoten bij een doelpubliek van professionals of werkzoekenden.

Frame 1 - 4 seconden
Aandacht trekken met een catchphrase, de opleidingsnaam of de eventnaam.

Frame 2 – 4 seconden
Biedt inzicht over het thema van de opleiding of een overzicht van het programma van het event.

Frame 3 - 3 seconden
Win de aandacht terug met een catchy formulering.

Frame 4 - 4 seconden
Geef de praktische info: de datum en de naam van de opleiding of het event.

Frame 5 – 3 seconden
Call to action met datum.

Frame 6 - 3 seconden
Sluit af met een belofte in de vorm van een van de vaste hashtags.

Copy

  • Catchphrase
  • Call to action
  • Verkorte URL
  • Emoji’s : om de aandacht te vestigen op de post
  • Hashtags :
    • Voor sleutelwoorden
    • Doelgroep hashtag
  • Vermeld een persoon of partnerpagina met een @

Content

  • Formaat 16:9 of 1:1
  • Kleuren: paars en wit
  • Witte tekst: font Quicksand
  • Paars vlak met witte rand: maakt het mogelijk om contrast te geven aan de tekst.
  • Logo: dubbele pijl met witte randen, onderaan of rechtsbovenaan