Elementen van een post
Promotionele post
Videocontent van 20-60 seconden met als doel om onze opleidingen of events te promoten bij een doelpubliek van professionals of werkzoekenden.
Frame 1 - 4 seconden
Aandacht trekken met een catchphrase, de opleidingsnaam of de eventnaam.
Frame 2 – 4 seconden
Biedt inzicht over het thema van de opleiding of een overzicht van het programma van het event.
Frame 3 - 3 seconden
Win de aandacht terug met een catchy formulering.
Frame 4 - 4 seconden
Geef de praktische info: de datum en de naam van de opleiding of het event.
Frame 5 – 3 seconden
Call to action met datum.
Frame 6 - 3 seconden
Sluit af met een belofte in de vorm van een van de vaste hashtags.
Copy
- Catchphrase
- Call to action
- Verkorte URL
- Emoji’s : om de aandacht te vestigen op de post
- Hashtags :
- Voor sleutelwoorden
- Doelgroep hashtag
- Vermeld een persoon of partnerpagina met een @
Content
- Formaat 16:9 of 1:1
- Kleuren: paars en wit
- Witte tekst: font Quicksand
- Paars vlak met witte rand: maakt het mogelijk om contrast te geven aan de tekst.
- Logo: dubbele pijl met witte randen, onderaan of rechtsbovenaan